A Jó Weboldal Titkai: Mitől Lesz Sikeres a Weboldalad?

2024.04.16.Olvasási idő 24 perc

Ha a weboldal nem rólad, a cégedről szól, hanem a vásárlóról. Mindegy, hogy terméket vagy szolgáltatást akarsz eladni, a vásárlót kell kiszolgáld. Most biztos szeretnéd megtudni a titkos összetevőt, hogy mitől lesz jó egy weboldal.

De nincs ilyen, bár sokan azt hirdetik, hogy van. Nem lehet olcsón, gyorsan összedobni valamit, ami letarolja a piacot. Nem adják könnyen a sikert. 

Játszunk egy játékot:

Képzeld el azt, hogy előtted van egy vásárló és a konkurenseid melletted állnak egy vonalban. Mit tudnál mondani / mutatni, ami nincs a versenytársaidnak? Mi újat tudnál mondani?

Egy másik példa:

Ha fáj a fogad és bemész egy Kazincbarcikai vagy MIskolci rendelőbe akkor mi érdekel téged? A recepciós? A tájékoztató szöveg? Az, hogy a cégben hány alkalmazott dolgozik, mióta vannak a piacon, mi a történetük? - Nem!

Neked egy orvos kell, aki a lehető legkevesebb fájdalommal a lehető leggyorsabban segít neked. Amikor felhívod a Kazincbarcikai telefonszolgáltatódat, a Budapesti bankodat és a robot beszél veled, milyen a kedved, a hangulatod? Mennyire érzed magad jól? Nem vagy ideges? Bizonyára érted a lényeget.

A weboldalt képzeld el úgy, mint egy értékesítőt, aki ért az emberekhez, ápolt, jól fel van öltözve (design), szakértőnek néz ki (fehér köpeny), jól tudja megszólítani az embereket és egyből a fájdalompontot fogja meg.

Minél jobban ismered a vásárlódat, a problémáját, annál jobban ki tudod szolgálni. Ahogy egy Mester ember, ha elmegy az ügyfele otthonába, magyarázat nélkül látja mi a teendő. Ahogy egy profi edző is látja, hogy az új tanítványnak mire van szüksége magyarázás nélkül.

Listába szedve, hogy mitől lesz jó egy weboldal:

Konyhanyelven:

  1. A vásárlóról szól
  2. Megnyerőn néz ki, a célcsoportot megfogja
  3. Első ránézésre átjön, hogy mivel foglalkozol
    (Magyarul: kevés szöveggel operálsz és grafikával fejezd ki magad)
  4. Jól ki van alakítva a vásárlói útvonal
    "Hülyebiztos" egyértelmű legyen minden
  5. Gyors legyen
  6. Biztonságos legyen
  7. Általánosságban:
  8. Felhasználóbarát dizájn:
    A látogatóknak könnyen át kell látniuk a weboldalt, a navigációnak intuitívnak kell lennie.
  9. Gyors betöltődés:
    A weboldalnak gyorsan kell betöltődnie, különösen mobil eszközökön.
  10. Mobil optimalizáltság:
    A weboldalnak jól kell kinéznie és működnie mobil eszközökön.
  11. Egyértelmű hívás a cselekvésre (CTA):
    Legyen világos, hogy mit várunk el a látogatóktól (pl. regisztráció, vásárlás).
  12. Magas minőségű tartalom:
    A tartalomnak relevánsnak, jól strukturáltnak és könnyen érthetőnek kell lennie.
  13. SEO-optimalizált:
    A weboldalnak optimalizáltnak kell lennie a keresőmotorok számára.
  14. Közösségi média integráció:
    A látogatóknak könnyen meg kell tudniuk osztani a tartalmat.
  15. Keresési lehetőség:
    Ha a weboldal nagy, a látogatóknak lehetőséget kell biztosítani a keresésre.
  16. Biztonság:
    A weboldalnak biztonságosnak kell lennie, különösen, ha érzékeny információkat gyűjt.
  17. Friss és naprakész tartalom:
    A tartalmat rendszeresen frissíteni kell.
  18. Visszajelzési lehetőség: A látogatóknak lehetőséget kell biztosítani a visszajelzésre vagy az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételre.
  19. Vonzó vizuális elemek:
    Jól tervezett grafikák, képek és videók segíthetnek a látogatók megragadásában.
  20. Belső linkelés:
    A tartalom közötti releváns belső linkek növelik az oldalon töltött időt és javítják a SEO-t.
  21. Hozzáférhetőség:
    Az oldalnak minden látogató számára hozzáférhetőnek kell lennie, beleértve azokat is, akiknek valamilyen fogyatékosságuk van.
  22. Megbízható tárhelyszolgáltató:
    Biztosítsd, hogy a weboldal stabilan és megbízhatóan működjön.
  23. GDPR és egyéb jogszabályi megfelelőség:
    Az oldalnak meg kell felelnie a vonatkozó adatvédelmi és egyéb jogszabályoknak.
  24. Hitelesség:
    Biztosítani kell az oldal hitelességét tanúsítványokkal, visszajelzésekkel vagy referenciákkal.
  25. Szemelyre szabhatóság:
    A látogatók számára kínált személyre szabott élmény növeli az elkötelezettséget.
  26. Analitikai eszközök integrációja:
    A látogatói adatok elemzéséhez integrálni kell analitikai eszközöket, mint például a Google Analytics.
  27. Friss technológia használata:
    Használj modern technológiákat és keretrendszereket a weboldal fejlesztésekor.

     

Engedje, hogy a Net Világ Technology szakértői segítsenek elérni alapvető webes létfontosságú céljait

Amennyiben további kérdései lennének, vagy megbízást szertne adni egy weboldal elkészítésére bátran vegye fel velem a kapcsolatott +36 30 283 4380 telefonszámon, vagy kérjen időpontot konzultációra.

Tájékoztató: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 4. §-a szerinti tájékoztatás. A Net Világ Technology® Varga Jácint e.v. (a továbbiakban: Net Világ Technology) tudásközpont oldal által közzétett minden elérhető információ nem minősül szakmai vagy egyéb tanácsadásnak, szolgáltatásnak.  
1. A Net Világ Technology® (Varga Jácint e.v.) mindent megtesz annak érdekében, hogy pontos, naprakész és konkrét információkat közöljön. Az információmegosztás célja a témák általános és/vagy részletes megvitatása, de nem teljes spektrumában. A közzétett információk tájékoztató jellegűek, a Net Világ Technology (Varga Jácint e.v.) nem vállal garanciát azok helyességére vagy hiánytalanságára. A Net Világ Technology® nem vállal felelősséget a fent említett információk további felhasználásáért. A felhasználó ezeket saját felelősségére használja fel.
2. Szerzői jogi értesítések A Net Világ Technology® (Varga Jácint e.v.) által közzétett valamennyi dokumentumok vagyoni joga a Net Világ Technology® (Varga Jácint e.v.) illeti meg. Minden további felhasználáskor a forrásukat meg kell jelölni. Ilyen dokumentumra hivatkozva az információ jelentésének és értelmének állandónak kell maradnia. A Net Világ Technology® (Varga Jácint e.v.) nem vállal felelősséget az ilyen cselekményekből eredő következményekért.
3. A tudásközpont oldalon és a honlapon feltüntetett áruk, árúnevek, vállalatok,  szokás szerint nem tüntetjük fel az azokhoz esetleg kapcsolódó iparjogvédelmi oltalom (szabadalom, használati minta, ipari minta védjegy származás jelzés, eredetmegjelölés) tényét. Az ilyennemű utalás hiánya semmiképp nem értelmezhető oly módon, hogy az adott árú vagy név ne állna iparjogvédelmi oltalom alatt.  

Dolgozzunk együtt, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Add meg az adataidat és felvesszük veled a kapcsolatot. Beszéljük meg céljaidat, elképzeléseidet és mi segítünk megvalósítani azokat!Az első lépés egy személyes találkozó (vagy online ha nagyon távol vagyunk), ahol átbeszéljük az elképzeléseidet, ötletelünk közösen.A találkozó ingyenes. Itt tudunk neked ajánlatot adni és határidőt becsülni a projektre. Mivel nálunk nincsenek sablonos megoldások, hanem egyedileg dolgozunk, így szükséges egy felmérés tőlünk, hogy be tudjuk árazni a projektedet.

Background imageBackground image