Önnek még nincs terméke a kosárban.
Keress minket telefonon vagy e-mailen az alább található elérhetőségünk valamelyikén vagy küldj üzenetet az oldalunkról közvetlenül az ügyfélszolgálatunknak, ahol minden felmerülő kérdést megválaszolunk. Ha ön partnerünk közvetlenül is kapacsoltba léphet az Ügyfélkapu rendszerünkből is.
Ügyfélszolgálat 10:00 - 16:00 munkanapokon
24/7 biztonsági felügyelet partnereinknek
Ügyfeleink partnereink támogatói rendszere
Kérjük, hogy keressen minket bizalommal ha bármelyik szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését és több információra van szüksége, kollégáink állnak rendelkezésére. Az összes szükséges információ birtokában tudunk majd konkrét árajánlatot adni projektje megvalósításához.
Miután felvettük veled a kapcsolatot, az első lépésünk az lesz, hogy együtt kalandozunk az elképzeléseid és a lehetőségek világában. Az első online találkozónkon körbejárjuk a projekt céljait és azt, hogy milyen eredményeket szeretnél elérni a weboldaladon keresztül. Ez az időszak arról fog szólni, hogy megismerjük egymást és mélyebben megértjük, hogy milyen világot szeretnél megmutatni az online térben. Az együttműködés során kreatív ötleteket vetünk fel és megosztunk egymással, és közösen dolgozunk ki egy stratégiát, amely megfelel az igényeidnek és a céljaidnak. Természetesen szakértői tanácsokkal és javaslatokkal is ellátunk, hogy a weboldalad minél jobban működjön és a lehető legnagyobb hatást érje el a látogatókra. Ez a találkozó nem csupán egy egyszerű megbeszélés, hanem egy kreatív folyamat része, amelynek célja, hogy a legjobb eredményeket érjük el együttműködésünk során.
Kérdése lenne? Olvassa el néhány GYIK-ot, vagy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért
A weboldalad elkészítésének ideje több tényezőtől függ. Egyik az oldal komplexitása, azaz mennyi aloldalból áll és milyen funkciókra van szükséged. Egy egyszerű, egyoldalas weboldal természetesen gyorsabban elkészül, mint egy több aloldalt tartalmazó, bonyolultabb struktúrájú oldal.
A másik fontos tényező, hogy rendelkezésre áll-e a tartalom és az arculati elemek. Ha ezeket a projekt során alakítjuk ki, akkor ez lényegesen meghosszabbítja az elkészítési időt.
Végül pedig fontos szerepet játszik a Te visszajelzési sebességed is, hiszen a weboldalkészítés egy közös folyamat, amiben – főleg az elején – az aktív közreműködésedre lesz szükség.
Tapasztalataink alapján egy több aloldalas, minden szolgáltatásunkat (stratégia, szövegírás, egyedi design, oldalépítés) igénybe vevő weboldal készítése általában körülbelül 3 hónapot vesz igénybe.
Igen. Miután aláírjuk a szerződést, előlegszámlát állítunk ki, ami a teljes projekt díjának 50%-a. Ezzel biztosítjuk a kölcsönös elköteleződést a projekt sikeres befejezése érdekében.
A fennmaradó összeg a projekt átadása előtt kerül kiszámlázásra, de legkésőbb a munka megkezdését követő 3. hónap végén. Ez egyfajta motivációs határidő mindkettőnk számára, hogy ennyi idő alatt összehozzuk a weboldalt.
Ha ettől gyorsabban készítjük el a megrendelésedet akkor a projekt átadásakor.
A weboldal elengedhetetlen eszköz a vállalkozásoknak és egyéb szervezeteknek a digitális jelenlét, online láthatóság és kommunikáció szempontjából. Ez lehetőséget nyújt a cégeknek arra, hogy bemutassák termékeiket/szolgáltatásaikat, információkat közöljenek, ügyfelekkel kommunikáljanak és potenciális ügyfeleket szerezzenek az interneten keresztül.
Keresőoptimalizálás a weboldalak és tartalmak optimalizálása a keresőmotorokban való jobb helyezés és láthatóság érdekében. Ez magában foglalja a kulcsszavak keresését és beépítését, a minőségi tartalom létrehozását, valamint a weboldal technikai és szerkezeti elemek optimalizálását. Célja a látogatottság növelése, a jobb felhasználói élmény és a hosszú távú online jelenlét elősegítése.
Egy reszponzív weboldal olyan tervezési megközelítést jelent, amely lehetővé teszi, hogy az oldal tartalma és elrendezése automatikusan alkalmazkodjon a felhasználó eszközének (pl. asztali számítógép, laptop, tablet, okostelefon) képernyőméretéhez és kijelzőfelbontásához.
Ennek eredményeként a weboldal optimális módon jelenik meg és használható minden eszközön, így a felhasználók könnyen navigálhatnak és elérhetik a tartalmat anélkül, hogy vízszintes görgetést vagy nagyítást kellene alkalmazniuk. A reszponzív design kiemelten fontos a mobilbarát és felhasználóbarát webélmény biztosítása szempontjából.
A webfejlesztés a weboldalak és webalkalmazások létrehozására és fejlesztésére vonatkozó folyamat. Ez magában foglalja a tervezést, programozást és tesztelést annak érdekében, hogy létrejöjjön egy működőképes és interaktív webes felület.
A webfejlesztők különböző technológiákat és nyelveket használnak, mint például HTML, CSS, JavaScript és adatbázisok, hogy kész webalkalmazásokat hozzanak létre a felhasználók számára.
A webdizájn a weboldalak vizuális és esztétikai megjelenésével foglalkozik. A webdizájn célja, hogy vonzó és felhasználóbarát felületet hozzon létre, amely harmonikus színhasználattal, megfelelő elrendezéssel és könnyen értelmezhető navigációval rendelkezik.
A webdizájn során fontos szempont a tartalom megfelelő hierarchiája, a reszponzív kialakítás és a vizuális elemek, mint például képek, ikonok és tipográfia használata.
Az ügyféllel való konzultáció rendkívül fontos a weboldal készítése során, mert lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy megértsék az ügyfél igényeit, célokat és elvárásokat. A konzultáció során a fejlesztők kérdéseket tehetnek fel, tisztázhatják a részleteket, és együttműködhetnek az ügyféllel a projekt tervezésében és fejlesztésében.
Az ügyféllel való folyamatos konzultáció lehetővé teszi az időben történő visszajelzéseket és az igények változásainak nyomon követését. Ez segít a rugalmasabb és hatékonyabb munkavégzésben, mivel az ügyfél visszajelzése alapján lehetőség van az irányvonal, a design vagy a funkcionalitás módosítására, még a készítés folyamata közben.
Az ügyféllel történő konzultáció a projekt sikeréhez is hozzájárul, mivel segít a megértésben, a jó kommunikációban és az ügyfél elvárásainak pontos kielégítésében. Ez lehetővé teszi a weboldal személyre szabottabb és kielégítőbb készítését, amely megfelel az ügyfél igényeinek és elérte a kitűzött célokat.
A frontend fejlesztés a weboldal / webalkalmazás azon részét érinti, amelyet a felhasználók közvetlenül látnak és tapasztalnak a böngészőjükben. Azért van rá szükség, hogy a felhasználók számára vizuálisan vonzó, intuitív és interaktív felületet biztosítsunk. Az alappillérjei a HTML, a CSS és a JavaScript. A frontend fejlesztés során gyakran használnak különböző keretrendszereket, mint például Laravel, PHP vagy Codeigniter, C#.
A backend fejlesztés a "háttérben" működik: az adatok tárolásáért, feldolgozásáért és a frontenddel való kommunikációért felelős. Azért van rá szükség, mert ez biztosítja az alkalmazás működésének alapját, mint például az adatok tárolását, a biztonságot, felhasználói fiókok kezelését. A backend fejlesztés által használt technológiák közé sorolható például a PHP, Java, Kotlin, NodeJS, Python, Ruby.
A karbantartás és üzemeltetés nem csak a weboldal vagy alkalmazás "életben tartásáról" szól, ez a folyamatos szolgáltatás biztosítja a termék biztonságát, megbízhatóságát, relevanciáját és értékét a felhasználók számára.
A rendszeres karbantartással és monitorozással biztosítható, hogy a rendszerek megfelelően működjenek és az esetleges problémákat időben fel lehessen ismerni, a legújabb biztonsági hibákat és sérülékenységeket korrigálni lehessen, és megelőzni a támadásokat.
Mivel a böngészők és az operációs rendszerek folyamatosan frissülnek, a karbantartással biztosítható, hogy a weboldal vagy alkalmazás kompatibilis marad az új verziókkal és technológiákkal.
A karbantartás során új funkciókat lehet hozzáadni, illetve a meglévőket módosítani, hogy a weboldal, webes alkalmazás továbbra is megfeleljen a felhasználói igényeknek, biztosítsa az optimális ügyfélélményt.
Az ügyfélkapunkat az ugyfelkapu.net-vilag.hu címen érheti el, ez egy adminisztrációs és kapcsolattartó felület, mely ügyfeleink kényelmét szolgálja. A rendelt szolgáltatások mennyiségétől és típusától függetlenül minden ügyfelünk számára biztosítjuk ezt a felületet.
Az első rendeléskor itt megadott számlázási adatok kerülnek be számlázó rendszerünkbe, továbbá itt lehetséges a különféle szolgáltatások mennyiségét, típusát módosítani, megrendelést leadni, felmondást kérni, illetve a számlainformációkat megtekinteni.
Az ügyfélkapu felületen keresztül nyithat bejelentéseket ügyfélszolgálatunk részére.
Az ügyfélkapuhoz hozzáférést az ügyfélszolgálatunk osztja ki, vagy szerződéskötéskor kerül létrehozásra.
>>>olvassa el részletesebb információ után kutatva az Ügyfélkapu tudásközpontban található cikket
Mi nem dobozos termékeket gyártunk így nincs egységára sem a honlap készítésnek. Nincs két egyforma projekt. Minket akkor keresnek meg, ha egy igazán kreatív weboldalt szeretnének, ami célt ér. Ha olcsó megoldást keresel, akkor nem mi leszünk a csapatod.
Sok időt és energiát fektetünk egy weboldal elkészítésébe és ez nem tud egy gyors és olcsó dobozos termék lenni.
Árat és határidőt személyes találkozó keretein belül tudunk mondani.
Add meg az adataidat és felvesszük veled a kapcsolatot. Beszéljük meg céljaidat, elképzeléseidet és mi segítünk megvalósítani azokat!Az első lépés egy személyes találkozó (vagy online ha nagyon távol vagyunk), ahol átbeszéljük az elképzeléseidet, ötletelünk közösen.A találkozó ingyenes. Itt tudunk neked ajánlatot adni és határidőt becsülni a projektre. Mivel nálunk nincsenek sablonos megoldások, hanem egyedileg dolgozunk, így szükséges egy felmérés tőlünk, hogy be tudjuk árazni a projektedet.