Önnek még nincs terméke a kosárban.
Alapszoftver: Igen*
Ajánlott: KKV és egyéni vállalkozások ügyviteli rendszerébe
Díj fizetése: Havi bérlet*
Saját domain használata: Nem lehetséges
Kötelező szupport: Nem
Kötelező adatközpont: Igen
...
Alapszoftver: Igen*
Ajánlott: KKV és egyéni vállalkozások ügyviteli rendszerébe
Díj fizetése: Havi bérlet*
Saját domain használata: Nem lehetséges
Kötelező szupport: Nem
Kötelező adatközpont: Igen
Korlátozás / Megkötések: Kizárólag Net Világ Technology üzemeltetése mellet és adatközpontjában történő aldomain történő elhelyezéssel
Szerződés: Szükséges
Kedvezmény: Nincs
Kézikönyv: Igen (online)
Támogatás: Díjtalan ügyfélkapu rendszer használata
Online támogatás: Ügyfélszolgálat munkaidőben
Érvényes árazás: 2024.06.01.-től*
*A termék kosárba helyezésével Ön nem vásárolja meg a terméket vagy szolgáltatást! A szolgáltatás igénybevételéhez az ügyfélszolgálattal történő egyeztetés és szerződés kötés szükséges a megrendelést követően ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Jelen tájékoztatás nem minősül teljeskörűnek, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek a részletes tájékozgatásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. Az árak csak tájékoztató jellegűek!
Az ügyfélszolgálatunkon vagy a honlapunkon reszeltessen is tájékozódhat a csomag tartalmáról, annak bővebb ismertetőjéről mindenképpen informálódjon a bérlést megelőzően. Ha kérdése van az adott szoftverrel kapcsolatban nézze át tudásközpontunkat is.
Szerződés : Szükséges
Kézikönyv: online
Online támogatás: Ügyfélszolgálat munkaidőben
Tudja, mennyibe kerülhet az elveszett információ?
Elképzelte már azt a helyzetet, amikor telefonhívás érkezik, az ügyfél már rendelné is tortát vagy az ebédet, esetleg alkatrészt vagy szolgáltatást, sőt még akár időpontot is foglalna?
Ön pedig próbálja közben tartani az árakat, az időpontokat és a részleteket, de mi történik ezek után?
Az elfelejtett információk és hiányos jegyzetek komoly károkat okozhatnak, mivel az árajánlatok elveszthetnek, az ügyfelek pedig félreértik az árakat.
Képzelje csak el, mennyire fontos lenne az üzleti folyamatok hatékonyabb kezelése és az információk megbízható rögzítése!
Az Üzleti Pulzus CRM ebben nyújt Önnek segítséget, mindig rendelkezésére áll, hogy megbízhatóan rögzítse és kezelje az információkat.
Így Önnek nincs többé szüksége elveszett adatokra vagy árajánlatokra. Csak a sikeres üzletekre kell összpontosítania!
Könnyedén kezelheti értékesítési folyamatait szakértelemmel.
CRM rendszerre minden vállalkozásnak szüksége van, aki ügyfelek számára kínál valamilyen terméket vagy szolgáltatást. Főleg azoknak szükséges a CRM, akik megfelelő minőségben szeretnék kiszolgálni az ügyfeleiket vagy az érdeklődőkből vevőket akarnak konvertálni kis költséggel. Legkisebb marketing költséggel úgy lehet bevételt szerezni, ha elégedetté tesszük a vevőinket, akik ajánlanak másoknak vagy akiknek újra értékesíthetünk.
Kapcsolatkezelő szoftverünk lehetővé teszi a korlátlan számú ügyfél, partner vagy vállalkozás, illetve kapcsolattartó kezelését. Készíthet jegyzeteket, dokumentumokat, rögzítheti a hívásokat, és világos áttekintést kaphat az összes ügyletről, korábbi kommunikációról és feljegyzésekről. Az Üzleti Pulzus CRM használatával időt takaríthat meg a kapcsolatainak, partnereinek, ügyfeleinek és vállalkozásainak hatékonyabb kezelésével.
Az ügyletkezelő szoftverünk könnyen használható, intuitív drag-and-drop kanban nézetet kínál, melyet kiegészít az egyéni kártyaszínek és fejlett szűrők alkalmazása. Ezek a funkciók segítenek az ügyletek és folyamatok hatékonyabb kezelésében, lehetővé téve a fókuszálást az alábbi fontos területekre: Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) integráció: A beágyazott webes űrlapok lehetővé teszik az ajánlatok automatikus importálását bármely weboldalról, és több folyamat létrehozását biztosítják a CRM rendszerben.
Hozzon létre egyedi dokumentumokat könnyedén a beépített dokumentumszerkesztővel rendelkező dokumentumkezelő szoftverünkkel. Készíthet ajánlatokat, leveleket, megállapodásokat, árajánlatokat, és küldheti azokat akár opcionális digitális aláírással is. Csak a képzelete szab határt az elkészítendő dokumentumoknak. További előny, hogy sablonokat is készíthet tömeges vagy visszatérő felhasználásra. Több aláíró is hitelesítheti a dokumentumot, így nyomon követheti az elküldés, megnyitás vagy aláírás időpontját. Generáljon .pdf fájlokat, vagy küldje el elektronikusan az elkészített dokumentumokat, melyek rendelkeznek nyomon követési funkcióval, így azonnal értesülhet, ha ügyfele vagy megrendelője megnyitja azokat. Emellett egyedi fejlesztésű dokumentumszerkesztőnk sablon elemekkel van ellátva, így látványosabb prospektusokat készíthet ügyfeleinek, bemutatva vállalkozását vagy termékeit.
Az Üzleti Pulzus CRM termékkezelési funkciójával könnyedén létrehozhatja vállalata által kínált termékeket, és beillesztheti azokat az ügyletekbe. Ezáltal Ön és értékesítési csapata világos áttekintést kaphat arról, hogy mely termékek kapcsolódnak az ügylethez, és az ügylet teljes összege automatikusan frissül a hozzáadott termékek alapján. Az ügyféllel folytatott telefonbeszélgetés közben azonnal rögzítheti a rendszerben a megrendelt termékeket, így mindig naprakész információ áll rendelkezésre arról, hogy mit értékesítettek. A rendszer fejlesztése során több mint 30 értékesítővel teszteltük a felhasználói felület intuitív kialakítását és UX élményét. Minden tesztelő lenyűgözőnek találta a rendszer rugalmasságát és hozzáigazíthatóságát az ügyfélszolgálati kihívásokhoz.
Hívásokat naplózhat és rekordokhoz társíthat, például naplózhatja az ügyletekre, ügyfelekre, kapcsolatokra és cégekre vonatkozó hívásokat. A Twilio integráció nélkül is használhatja Üzleti Pulzus hívás adminisztrációs funkcióit, de ebben az esetben a Üzleti Pulzus rendszerböl nem kezdeményezhet közvetlenül hívásokat. Használja *Twilio integrációnkat a Üzleti Pulzus CRM-en keresztüli hívások kezdeményezésére, ez ilyen egyszerű, mindössze egy kattintással kezdeményezhet hívást, és telefonbeszélgetés közben jegyzeteket készíthet közvetlenül a kapcsolati profilban.
*Ez a funkció Twilio integrációs és előfizetés szükséges a hívás indítás és fogadáshoz.
Munkafolyamatának megfelelően formáltuk tevékenységeinket, hogy növeljük vállalkozása termelékenységét. Nyomkövetési tevékenységeket hozhat létre, egyéni emlékeztető dátumokat állíthat be Önnek vagy munkatársainak, ügyfélszolgálata tagjainak, hozzáfűzhet megjegyzéseket, emlékeztető e-maileket generálhat és integrálhatja naptárába a találkozókat legyen az a Google naptár vagy az Microsoft Outlook naptára így soha nem felejti el újra felvenni az ügyfelekkel a kapcsolatot.
Könnyedén adaptálhatja az űrlapokat, táblázatoszlopokat és beállíthatja az egyéni alapértelmezett rendezést. Erőfeszítéseink növelik a hatékonyságot, időt takarítanak meg és növelik a termelékenységet, mindezt havi előfizetés ellenében.
*A termék kosárba helyezésével Ön nem vásárolja meg a terméket vagy szolgáltatást! A szolgáltatás igénybevételéhez az ügyfélszolgálattal történő egyeztetés és szerződés kötés szükséges a megrendelést követően ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Jelen tájékoztatás nem minősül teljeskörűnek, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek a részletes tájékozgatásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. Az árak csak tájékoztató jellegűek!
Az ügyféllel való konzultáció rendkívül fontos a weboldal készítése során, mert lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy megértsék az ügyfél igényeit, célokat és elvárásokat. A konzultáció során a fejlesztők kérdéseket tehetnek fel, tisztázhatják a részleteket, és együttműködhetnek az ügyféllel a projekt tervezésében és fejlesztésében.
Az ügyféllel való folyamatos konzultáció lehetővé teszi az időben történő visszajelzéseket és az igények változásainak nyomon követését. Ez segít a rugalmasabb és hatékonyabb munkavégzésben, mivel az ügyfél visszajelzése alapján lehetőség van az irányvonal, a design vagy a funkcionalitás módosítására, még a készítés folyamata közben.
Az ügyféllel történő konzultáció a projekt sikeréhez is hozzájárul, mivel segít a megértésben, a jó kommunikációban és az ügyfél elvárásainak pontos kielégítésében. Ez lehetővé teszi a weboldal személyre szabottabb és kielégítőbb készítését, amely megfelel az ügyfél igényeinek és elérte a kitűzött célokat.
Az SSL (Secure Sockets Layer) tanúsítvány egy kriptográfiai protokoll alapú biztonsági technológia, amely az internetes adatkapcsolatokat védi. Az SSL tanúsítvány egy digitális igazolás, amelyet a webhelyek használnak a biztonságos adatátvitel biztosítására.
Ez a tanúsítvány kriptografikus titkosítást alkalmaz adatainak védelme érdekében, valamint megerősíti a weboldal hitelességét és azonosítja annak tulajdonosát. Az SSL tanúsítvány használata lehetővé teszi a felhasználók számára a biztonságos és titkosított kapcsolatot a weboldal és a böngészőjük között.
A licenc engedélyt ad szoftverek, tartalmak és szolgáltatások használatára a végfelhasználói licencszerződésben meghatározott feltételek betartása mellett. A végfelhasználói licencszerződés jogilag kötelező erejű dokumentum. Ha nem fogadja el a végfelhasználói licencszerződést, nem használhatja törvényesen a szoftvert, tartalmat és szolgáltatást.
Amikor megvásárol egy szoftvert, jogot vásárol vagy licencet kap arra, hogy a szoftvert a végfelhasználói licencszerződésnek megfelelően használja.
A végfelhasználói licencszerződés pontosan elmagyarázza, hogyan használható a megvásárolt szoftver, és bizonyos korlátozásokat szab meg a szoftver használatára vonatkozóan. A végfelhasználói licencszerződés megszegése végrehajtási intézkedéseket és büntetéseket von maga után.
A végfelhasználói szerződés megszegését, illetve a Net Világ Technology szoftver helytelen vagy jogosulatlan felhasználását a info@net-vilag.hu e-mail-címen jelentheti,
Felkeresheti a Net Világ Ügyfélszolgálatát ahová hibajegyet küldhet vagy felhívhatja a(06) (48) 952 374 telefonszámot.
A Net Világ Technology jóhiszemű erőfeszítéseket tesz arra, hogy az Öntől begyűjtött személyazonosításra alkalmas adatokat bizalmasként kezelje és a bejelentését titoktartást alkalmazzon vagy titkosan kezelje.
A bejelentés eredményéről csak abban az esetben tudunk visszajelzést adni, ha megadja az email címét, illetve vegy figyelembe bizonyos licence szerződések kizárják ezen tájékoztatási kötelezettséget vagy lehetőséget a bejelentő részére.
Vezeték és keresztnévből álló személynévre (pl. nagybela.hu vagy nagy-bela.hu) vonatkozó igénylést a Nyilvántartó csak névhasználati jogosultság igazolása mellett fogad el TT vagy bírósági állásfoglalás nélkül. Jogosultságot vélelmez a Nyilvántartó, ha a nevet a személynév viselője vagy annak meghatalmazottja igényli.
Ez a személynévre vonatkozó szabály alkalmazandó közszereplők ismertté vált nevére, becenevére, művésznevére (pl. nagyfero.hu, alfonzo.hu, hofigeza.hu) is.
Egy igénylőnek számtalan jogosultsága lehet az adott név használatára (csak néhány példa: cégnév, társadalmi szervezet név, védjegy, személynév, kereskedelmi név, szerzői jogon alapuló név, más jogosulttól kapott hozzájárulás), amit a Nyilvántartó nem tudhat előre és amik befolyásolhatják az elbírálást.
A domain az ami a böngésző címsorában megjelenik. Pl: http://www.ÖNNEVE.hu A domain név vagy internet cím, esetleg webcím, egy egyedi azonosító az interneten.
A Te saját domain neved lehetőséget biztosít a saját honlapod elérésére a világ bármely országából, továbbá a domain névből képezhetsz saját email címet is. Pl.: keresztnev@vezetéknév.hu vagy sajatnev@azÖNCÉGE.hu
Egy domain önmagában még nem elég egy weboldal üzemeltetéséhez, ugyanis szükség lesz egy tárhelyre is hozzá, ahová felkerül majd a tartalom.
Domain regisztrációt minden megrendelés során a Net Világ Tecchnology végzi el a és az a Net Világ Technology tulajdonát képzik. Ha Önnek már van egy regisztrált domain neve és áthozza hozzánk, abban az eseteben Ön lemond annak tulajdonjogáról, és azt a Net Világ Technology-ra ruházza át.
Miért a Net Világ Technology tulajdonát képzik a domain nevek?
Amikor Ön egy új domain nevet vagy egy meglévő domain nevel kívánja a Net Világ Technology adatközponti szolgáltatását igénybevételét, akkor az minden eseteben átkerül a Net Világ Technology tulajdonába. Ez egy fontos lépés, mivel ezzel biztosítjuk ügyfeleink nyugalmát, egy védjegy vita során, vagy egy illegális tartalomból esetleges szerzői jogsértéssel összefüggésben keletkező jogi megpróbáltatásokat, illetve jogi következményeitől.
A Net Világ Technology komplex szolgáltatásokat kínál minden esetben, így amikor Ön egy honlapot rendelt ahhoz egy szupport is kapcsolódik. A szupport pedig elvégzi az egyedi weboldal vagy webalkalmazás létrehozását. Ebben a pillában az Ön neve alatt megjelenik egy tartalom, szöveg, kép vagy egyéb tartalmai elem, ami egy esetleges jogsértés során Önt, mint megrendelőt terhelné, de mivel a domain tulajdonjoga a Net Világ Technology-nál van így az ebből fakadó minden jogi következmény is minket terhel. Így Ön mentesül az általunk esetlegesen jogsértő tartalmak következményeinek viselése alól.
Domain regisztrációt minden megrendelés során a Net Világ Tecchnology végzi el a és az a Net Világ Technology tulajdonát képzik. Ha Önnek már van egy regisztrált domain neve és áthozza hozzánk, abban az eseteben Ön lemond annak tulajdonjogáról, és azt a Net Világ Technology-ra ruházza át.
Miért a Net Világ Technology tulajdonát képzik a domain nevek?
Amikor Ön egy új domain nevet vagy egy meglévő domain nevel kívánja a Net Világ Technology adatközponti szolgáltatását igénybevételét, akkor az minden eseteben átkerül a Net Világ Technology tulajdonába. Ez egy fontos lépés, mivel ezzel biztosítjuk ügyfeleink nyugalmát, egy védjegy vita során, vagy egy illegális tartalomból esetleges szerzői jogsértéssel összefüggésben keletkező jogi megpróbáltatásokat, illetve jogi következményeitől.
A Net Világ Technology komplex szolgáltatásokat kínál minden esetben, így amikor Ön egy honlapot rendelt ahhoz egy szupport is kapcsolódik. A szupport pedig elvégzi az egyedi weboldal vagy webalkalmazás létrehozását. Ebben a pillában az Ön neve alatt megjelenik egy tartalom, szöveg, kép vagy egyéb tartalmai elem, ami egy esetleges jogsértés során Önt, mint megrendelőt terhelné, de mivel a domain tulajdonjoga a Net Világ Technology-nál van így az ebből fakadó minden jogi következmény is minket terhel. Így Ön mentesül az általunk esetlegesen jogsértő tartalmak következményeinek viselése alól.
Az ügyfélkapunkat az ugyfelkapu.net-vilag.hu címen érheti el, ez egy adminisztrációs és kapcsolattartó felület, mely ügyfeleink kényelmét szolgálja. A rendelt szolgáltatások mennyiségétől és típusától függetlenül minden ügyfelünk számára biztosítjuk ezt a felületet.
Az első rendeléskor itt megadott számlázási adatok kerülnek be számlázó rendszerünkbe, továbbá itt lehetséges a különféle szolgáltatások mennyiségét, típusát módosítani, megrendelést leadni, felmondást kérni, illetve a számlainformációkat megtekinteni.
Az ügyfélkapu felületen keresztül nyithat bejelentéseket ügyfélszolgálatunk részére.
Az ügyfélkapuhoz hozzáférést az ügyfélszolgálatunk osztja ki, vagy szerződéskötéskor kerül létrehozásra.
>>>olvassa el részletesebb információ után kutatva az Ügyfélkapu tudásközpontban található cikket
Add meg az adataidat és felvesszük veled a kapcsolatot. Beszéljük meg céljaidat, elképzeléseidet és mi segítünk megvalósítani azokat!Az első lépés egy személyes találkozó (vagy online ha nagyon távol vagyunk), ahol átbeszéljük az elképzeléseidet, ötletelünk közösen.A találkozó ingyenes. Itt tudunk neked ajánlatot adni és határidőt becsülni a projektre. Mivel nálunk nincsenek sablonos megoldások, hanem egyedileg dolgozunk, így szükséges egy felmérés tőlünk, hogy be tudjuk árazni a projektedet.